HTML

Áramlás

Örvényekről, karmikus spirálokról, bűvös sárkányokról, varázslatokról és az Élet csodálatos dolgairól...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Áramlás

2008.10.06. 14:15 Riflusso

 Írok. Mert írni jó. Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek. Elmondom honnan jöttem, és hogy hova tartok. Vagy hova szeretnék tartani. A célt sokszor nem tudom, csak érzem. Próbálom megérteni hogy miért kell  hova tartani és hogy az miért jó. Szépítem a lakásom, építem az életem, a karrierem és a romokban heverő magánéletem, de közben azon jár az eszem mire jó ez az egész. Veszek virágot az ablakba, amiben gyönyörködhetem, nézem a frissen festett falakat, és az új járólapot. Mikor építkezem, azt hiszem majd annak örülök ha felépült. Mikor felépült, rájövök hogy nem is az a lényeg hogy feléült és élvezhetem minden szépségével, hanem maga az út volt szép, pedig szinte végigszenvedtem az egészet. Lehet hogy rosszul látom az Életet, és nem tudom kellően megélni. De az is lehet hogy mások élik rosszul, és aki depressziós, az érti csak meg...

Szólj hozzá!

Címkék: filoszofisztika

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldaram.blog.hu/api/trackback/id/tr99699472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása