HTML

Áramlás

Örvényekről, karmikus spirálokról, bűvös sárkányokról, varázslatokról és az Élet csodálatos dolgairól...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Összeomlás

2008.10.08. 08:15 Riflusso

És összeomlott. Sosem tanulok a saját hibámból. Mindig elkövetem ugyanazt. Szép nap, boldognak tűnő. A végén csak egyszerűen próbáltam jól érezni magam. Megint bíztam, megint tévedtem. Bíztam és jött. No igen, egy óra múlva...meg fél óra múlva. Csak elmegyek zsömléért. Közben bevásárolt. Én meg ott vártam a megbeszélt helyen. Előtte elzavart valakit telefonon "itt vagyok...ma nem jó. Majd legközelebb." Vajon ki lehetett? Furdall a kíváncsiság. Otthagytam. Ahogy mindig. Mert szar alak vagyok. Szerinte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldaram.blog.hu/api/trackback/id/tr30702335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása