HTML

Áramlás

Örvényekről, karmikus spirálokról, bűvös sárkányokról, varázslatokról és az Élet csodálatos dolgairól...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Ész kontra Szív

2008.10.15. 08:26 Riflusso

 Tegnap megbeszéltük hogy átmegyek a munkahelyére. Odamentem, majd közölte most nem tud beszélni, de ne várjak rá ott, menjek át a nem messze lévő elektronikai üzletbe. Átmentem, engedelmesen, de kétkedve: "Vajon mi lehet az oka hogy odaküld? Ki van nála aki nem láthat vagy akivel nem találkozhatom?" Én gyanutlan...

Felhívott közben, hogy vegyek cigit. Már akkor kérdeztem hogy ez most mi, közölte mit értetlenkedem, és rögtön támadott.

Találkoztunk, megkérdeztem mi volt ez. Mire mondta, pont akkor jött le a főnöke, és nem akarta hogy meglásson, ciki lenne ha látná hogy pont jövök fel miután ő elmegy. Aha...

Majd elmentünk mosógépet nézni, majd segítettem neki dolgozni. Utána én marha, gondoltam együtt megyünk haza vagy valami.... Ehelyett: "Menj csak nyugodtan én összepakolok, és sétálok egyet." Aha... Miért akart otthagyni? Mit akart még ott amit ott nem láthatok? Magyarázat: "Csak neked akartam jót, nem akartam hogy rám várj."

Rendben, elindulunk. Hívom a liftet. Fogja magát, és szó nélkül elindul lefele a lépcsőn. Szóvá teszem, szólhatna ha otthagy... Majd egy csajt bámul kifele jövet a lépcsőházból, majd ugyanazt a villamosmegállóban, megjegyezvén: "Mennyi cigit szív!" Szóvá tettem. Honnan ismeri, miért figyelmi, miért bámulja.

Erre kitört a balhé, hogy én csak basztatom, stb. Szeretnék neki hinni, de felettébb gyanús. Szerintem másnak is az lenne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldaram.blog.hu/api/trackback/id/tr59714758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása