HTML

Áramlás

Örvényekről, karmikus spirálokról, bűvös sárkányokról, varázslatokról és az Élet csodálatos dolgairól...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Csipkerózsika

2008.10.09. 08:07 Riflusso

Tegnap miután végigfutott rajtam a para hogy nem én hagytam nyitva az ajtót, hanem a Valaki, inkább úgy döntöttem írok egy kis háztartásnaplót, majd lelekszem kicsit. A kicsit úgy sikerült, hogy folyamatosan felébredtem mindenféle zajokra, de úgy igazán már csak éjjel 2 tájában, mikor meg nem volt kedvem felkelni. Össznyvissznya kb. 9 órát aludtam, ami rekordteljesítmény. Semmit nem csináltam, mert nem volt kedvem. Csak az alapvető emberi igényeket teljesítem. Alszom, eszem, szeretkezem (néha), no meg dolgozom hogy legyen valamiből ezeket megtenni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldaram.blog.hu/api/trackback/id/tr85704513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása